Korona aşısından ölüm

aşı
Abone Ol

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Ürdün Sağlık Bakanlığı tarafından yapılan açıklamada, 66 yaşındaki bir kişinin ikinci doz AstraZeneca aşısının uygulanmasının ardından hayatını kaybettiğini bildirdi.

Bakanlık, yaşlı adamın ikinci dozu aldıktan 10 dakika sonra dinlenme alanında bayıldığını ve hastaneye kaldırılmadan önce sağlık personelinin onu hayata döndürmeye çalıştığını açıklarken, yaşlı adamın daha sonra hayatını kaybettiğini belirtti.

Ürdün Sağlık Bakanı Feras Al Hawari, yaşlı adamın ölüm nedeni ile ilgili soruşturma başlatıldığını ifade ederek, yaşlı adamın kronik hastalığı olduğunu ve ilk aşı dozunu 4 Nisan’da önemli bir komplikasyon kaydetmeden aldığını açıkladı.

Hawari ayrıca, AstraZeneca aşısının kan pıhtılaşması da dahil olmak üzere potansiyel yan etkilerinin genellikle aşıdan hemen sonra değil, aşılamadan en az 5 gün sonra ortaya çıktığını belirtti.

Rock müzisyeni de ABD’de AstraZeneca aşısı olduktan sonra öldü

Newcastle’da yaşayan ve Zion olarak bilinen şarkıcı, AstraZeneca aşısı olduktan iki hafta sonra nadir görülen komplikasyonlar nedeniyle beyin kanamasından öldü.



19 Mayıs’ta Newcastle’da hayatını kaybeden müzisyenin baş ağrısıyla başlayan rahatsızlığının nedeni olarak ise COVID-19 virüs aşısının komplikasyonlarından kaynaklanan bir kanamanın beyne hasar bırakması olduğu belirtildi.

Bu Yazıya Tepki Ver


E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir